tirsdag 14. august 2007

Innredet!

Dette burde ha kommet i går, for det var faktisk da det skjedde. Jeg har nå, med stor hjelp av Johanne, innredet leiligheten min. Resultatet er at 1000 kr har flydd (pluss en liten gave fra mamma... "liten") og at leiligheten min er sinnsykt mye mer personlig.
Jeg har fått en søt liten kontorlampe, en søt liten vindusplante, en stor, men søt plante oppå kontorhylla og et veldig fint skogsbilde... men kronen på verket er nok det sinnsyke lerretbilde av Audrey Hepburn som jeg har stående over senga. Gaaanske kult, spør du nå meg... og jeg føler meg ganske stilfull, egentlig.

Idag var immatrikuleringa! Det skjedde ikke så mye spennende egentlig, taler og slikt, så fikk jeg møte faddergruppa mi, og vi prata og sosialiserte... som vanlig i sosiale sammenhenger hvor jeg ikke kjenner noen er jeg græla treig... men jeg kom meg etter hvert.

Forresten... været her er ganske sykt.... fra blå himmel til regn til blå himmel til regn til blå himmel igjen... man skulle tro det (været altså) var bi-polar.

1 kommentar:

Anonym sa...

altså, siden bilder sier mer en tusen ord, synes jeg sannelig du bør legge ut noen bilder av hybelen din så vi kan se hvordan du har det!!