onsdag 15. august 2007

Daniel getting jiggy with it!

Jeg var på byen i går! Igjen!
Noen klagde på meg forrige gang, jeg vil ikke nevne navn fordi Thomas kunne bli flau... men sånn er studenttiden, man må forvente seg et par fuktige kvelder midt i hverdagen, uansett kosta ølen 19 kr for 0.30 liter, og jeg syns ikke det var så verst.
Jeg ble kjent med faddergruppa mi, en gjeng som forøvrig virker som en skikkkkkelig flott og allright gjeng, og som jeg gleder meg vannvittig til å bli bedre kjent med. Det får jeg sjansen til idag, hvor jeg skal fly ut gjennom Trondheim, muligens spise litt pizza og sånt.
jeg planlegger å ha med kameraet, så jeg kan skaffe litt fine bilder til denne bloggen.

Jeg vil også si at nå har jeg fått en fin liten reklamedings som "pryder" bloggen... den er ikke kjempefin, jeg vet... men jeg gjør alt for å få en liten bi-inntekt. så for hver person som klikker på en reklame får jeg i overkant av en krone. Hvis alle som leser bloggen min klikker på en hver (og samtidig legger igjen en bitteliten hilsen kanskje til og med), så tjener jeg fort ti kroner om dagen, som igjen er nesten 300 kroner i måneden) Hvis alle trykker ti ganger hver, så kan du jo tenke deg selv!

Uansett er det ihvertfall satt veldig pris på :)

Ingen kommentarer: