tirsdag 28. november 2006

Velkommen!

Hei!

Velkommen til Daniels første forsøk som blogger for n-te gang.
Denne gangen skal jeg faktisk prøve å skrive noe langt, fint og flott, men som dere vet... det er ikke så lett.

La meg først få lov å presentere meg selv.
Jeg heter Daniel, er i den flotte (og helt myndige) alderen 18 år, og inntil nylig var jeg student på Lærerhøyskolen. Dette forandret seg da jeg for en drøy uke siden fant ut at dette ikke funka, og så gikk etter en jobb. Denne jobben kom raskere enn jeg hadde trodd i form av Adecco, et selskap, som inntil jeg får bedre kunnskap, er som en gudegave for jobbtørste mennesker som meg selv.
På fritiden henger jeg på en fritidsklubb som heter Kuffen. Dette er en fantastisk hyggelig ungdomsklubb hvor mange av mine favorittmennesker henger.

Meg som person ellers er vel best definert utifra andre, så hvis du virkelig lurer kan du spore ned mine nærmeste venner, familie eller fiender og spørre. Alle vil gi hvert sitt svar, og du kan bruke disse til å pusle sammen et bilde av meg. Deretter kan du sende det til meg, for jeg er virkelig nysgjerrig.

Så, tilbake til min depart fra skolen. Skolen gikk ikke grusomt bra, oppgavene mine var middelmådige, og jeg kunne nok sikkert vært mer aktiv i gruppearbeid. Sånn er livet, og jeg måtte komme meg vekk fra det. Nå ligger en skummel og uoppdaget verden foran meg, og med et studielån på 10 000 og et ukjent antall jobbedager kan man si at jeg har en relativt spennende tid foran meg. Dette er en av grunnene til at jeg valgte å starte denne bloggen. Kanskje kan jeg se tilbake på den om ti år og le av mine egne tanker. Det hadde vært morro, om muligens bare en drøm langt uti horisonten.

Vel, det får være alt for idag... kanskje kommer det tøffe oppdateringer etterhvert... jeg skal nå ihvertfall gjøre mitt beste!

Adjø, adjø!

1 kommentar:

Anonym sa...

hei! jeg vil bare si at du ikke skal gi helt opp, du HAR mange muligheter foran deg! eikskolen er ikke den beste som fins likevel, og hvis du skulle finne ut at du har lyst å begynne igjen så gjør du bar det...jeg veit det kanskje ikke høres kjempe festlig ut, men har du stikki innom en av matbutikkene i nærhetn av deg? nå begynner julerushet og det er mange som trenger ekstrahjelper, siden det er søndagsåpent etc...det er selvfølgelig ikke garantert jobb hver dag, men det hjelper jo kanskje litt? du er jo 18 så du kan "brukes til alt"..hehe! eller bakeriene..eller bensinstasjner(der tjener du jo ganske bra og..)...
ønsker deg lykke til!

klem*