fredag 10. august 2007

De Trondheim De Grande!

Jepp, nå har jeg da kommet meg någenlunde ordentlig igang. klokken 15.55 vred jeg nøkkelen om og åpnet herved mitt nye hjem, men før den tid var det en lang togtur som bestod av en god mengde soving. Etter å ha hengt her omtrent ti minutter, stakk jeg ned sammen med Johanne, som var mer enn villig til å leke mamma med å finne de tingene hun mente jeg trengte. (Man kan kanskje anklage meg for å være ironisk nå... men det er jeg ikke, hun var kjempestor hjelp) Dessverre ble det ingen Ikeatur, men det blir det! Etter dette fløy vi til leiligheten til Johanne, jeg ble budt på middag og vi så Brick, tjihi. Og så (dette begynner bli oppramsing) Mord og mysterier.
Så var det litt Buzz-spilling med Johanne og hennes kjæreste Ole Jørgen, og etter det tok jeg med meg mitt lånte sengestæsh, dyne og pute, og tok Dragvoll bussen hit...


Du verden så rart det er å bo alene...

Ingen kommentarer: