lørdag 18. august 2007

Daniel - En sellout

Ja dere... jeg er en sellout...
noen som leser fast her kommer nok til å tenke "Flate Daniel, dette er for dumt" mens andre sier "wehey! Stå på"

Men jeg har, uten at dette er noe man skal skryte av, min historisk første skikkelige fylleangst idag. I går ble jeg med Johanne og Ole Jørgen på Samfundet, og fikk gjestepass på studenthybelen dems. Der var det høy og lav flaskeføring, og jeg fikk en god del innabords.
Jeg gjorde et par teite ting, som å gå rundt og generelt være plagsom og å irritere ukjente folk, og å vise sesongkortet mitt til nattbussjåføren (samtidig som jeg hadde femtilappen i hånda)
Så idag har jeg finni ut at jeg skal ta det ganske rolig, selv om jeg nok drar ut med faddergruppa mi, til Samfundet... som forresten er en grisesjtilig studentdrevet klubb, fylt med en haug utesteder og faktisk et bibliotek, i tillegg til en storsal hvor kjente artister spiller, åndelige diskusjoner holdes, og folk får utspill for sine kulturelle behov.

Så beklager... jeg er en sellout... men jeg er fortsatt veldig grei da!

Ooh, og en annet nyhet, i min helhjertlige angst over at hele verden hater meg nå, idet alkoholen sakte finner sin vei til urinblæra mi, har jeg faktisk bestemt meg for å utvikle meg selv ved å kjøpe et ganske sjtilig kamera.
Ta en titt på http://shop.lomography.com/lca+/
Jepp, det ser gammelt ut, og det er analogt... men sjekk bildene a!

Så det blir forhåpentligvis en morsom liten tilleggssyssel.

Ingen kommentarer: