tirsdag 9. januar 2007

Det nye systemet, den nye motivasjonen

Data transferring... please wait!

Det er omtrent det som står på dataen min for tiden. Jeg driver å flytter ting over fra min hyggelige data til min praktiske MyBook som jeg fikk til jul. Etter at dette arbeidet er ferdig skal jeg slette alt som er på dataen og installere XP på nytt. Resultatet? En flunkende "ny" data som kan og skal brukes til mye videostæsh (som forhåpentligvis, med litt hjelp fra youtube skal flyttes hit)


For det andre har jeg fått tent litt motivasjon i meg, og har planer om å trene bort litt flesk på treningsstudio som jeg og fattern skal skrive oss opp. Selv om treningsstudiosystem er noe vannvittig teite greier, så syns jeg det er ganske greit egentlig. Forhåpentligvis bringer dette mange fine helsefremmende resultater, blant annet økende arbeidslyst, bedre kosthold og økende interesse fra det motsatte kjønn... oh well, one can only jope!
Inntil videre må dere ha det flott, trofaste lesere!

1 kommentar:

Anonym sa...

hilsen fra trofast leser. blir alltid i godt humør når leser bloggene dine! ønsker deg lykke til i treningsstudioet, du finner nok drømmedama snart tenker jeg..masse jenter i studioet i hvert fall ;o)