søndag 3. desember 2006

Woho! Daniel i fast arbeide

Jarra, jeg har kommet i "fast" arbeide. Og med fast menes et vikariatsoppdrag fram til den 20 desember. Jeg skal jobbe på Gilde, og mitt arbeide går i å pakke kjøtt. Høres det interessant ut? Det er vel egentlig ikke det. Men litt stilig må jeg faktisk si at det er, og det aller beste: Det blir PÆNG ut av det. drøyt regnet 13 store på konto, nok til å overleve deretter litt.

Deretter er planen å ta seg en velfortjent liten ferie fram til over jul, så får jeg se hva Adecco har kokt sammen til meg. Om det blir et langttidsoppdrag eller et dagsoppdrag, er jeg sannelig ikke sikker på.

Jeg kan ikke annet enn å føle meg litt som en agent. blir oppringt og fortalt "Vi har et oppdrag, Agent Hansen. Jobb på Gilde" "allright", sier jeg og stikker ned på utstyrslageret for å finne viktige dingsebomser til mitt oppdrag. ("Don't touch that, double-oh seven")

Annet enn det er det ikke så mye å fortelle. Hva jeg skal bruke pengene på, får vi se. Men jeg holder en god knapp på et nytt videokamera!

Inntil neste gang, trofaste lesere
Hilsen Daniel

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRABBA vennen! supert!

Daniel sa...

hihi! Så kult å ha en fast leser :D

Daniel sa...

og selvsagt, tusen takk:)