søndag 24. desember 2006

Kopisperren er død, og andre morsomme nyheter fra the life of Daniel as we know it!

Mitt korstog er fullført! HALLLEEEELUUJAAAA

Ifølge http://www.itavisen.no/php/art.php?id=362364 har EMI Records bestemt seg for å heise de hvite seilene og drepe alle former for kopisperre på musikk.

Jeg har ikke lyst å ta æren for dette da. Jeg har ikke vært alene i min kamp, og er kun en liten brikke i et stort sjakkspill hvor den hvite siden har seiret. Kopisperren er død! Lenge leve musikken. Jeg kan nå kunne kjøpe musikk fra butikker uten å være redd for små, skjulte kopisperrer som ødelegger all mulighet til å kunne høre på musikk annet enn på dataen. EMI Records, som hederlig har innrømmet nederlag, har nettopp fått tilbake en del av respekten de har mistet gjennom tidene, og jeg vil bare si... TUSEN TAKK.

Til andre nyheter

Jeg befinner meg i Tromsø og det er den 24. Desember. Jul altså. Det er veldig hyggelig her i Tromsø... skikkelig juleidyll og avslappethet. Jeg har ikke fått filma så mye som jeg hadde håpet på, men håper jeg virkelig skjerper meg i kveld, så jeg kan slenge opp litt filmer på youtube som dere skal få se.

Om drøyt ti timer og 23 minutter fyller jeg 19 år. Jeg har kommet fram til at 19 er et ubrukelig år å fylle... det er rett og slett ingenting nytt eller spennende med å bli 19 år. (Bortsett fra at, som jeg kan huske, så var alle de pene jentene i første klasse (Gymnas altså) jeg gikk i sammen med gutter som var 19 år)

Jeg vil ønske alle her en god jul og et godt nytt år. Håper det bringer dere masse lykke og masse kjærlighet!

1 kommentar:

Anonym sa...

grtulerer med seieren over EMI Records...selv om du ikke vil "ta æren", så bidro du med en aldri så liten mail:)
mange bekker små
gjør en stor å,
er det ikke det de sier?
da er det bare en ting som gjenstår:
ha en riktig fatastisk jul og et godt nytt år, så snakkes vi på nyåret en gang!