tirsdag 12. desember 2006

Min Ønskeliste

Siden det snart er jul og min bursdag, så er det vel på høy tid for meg å skrive en liten ønskeliste. (Denne ønskelisten er en liste over ting jeg ØNSKER meg, ikke over ting jeg FORVENTER å få... husk dette, kjære tanter og onkler. Det er ingen tvang, og jeg blir NESTEN like glad for en genser)

* Altosaksofon (Jeg har lyst å lære meg dette fantastisk stilige instrumentet. Selv om jeg låner en av ei vennine så er det alltids kjekt å eie en selv.
* Lær-deg-selv-saksofon hefter/sangbøker
* Gavekort til dataspill/cd butikker
* Litt klær er veldig greit. Særlig bukser og gensere
* Hvis noen ikke har noen moralske kvaler over å gi sterk drikke til en under 20 år, så ønsker jeg meg faktisk en flaske whisky.
* Noen gode sigarer
* Som den fattige ungdommen som gjør strøjobber for å overleve og slikt så hadde jeg blitt veldig takknemlig for en liten donasjon i form av penger.
* Ekstern harddisk (For filmfiler fra mitt nyinnkjøpte woooow-filmkamera)
* Mange glade smil og gode hilsener
* Jeg har faktisk litt lyst på en XBOX-360, med tilhørende Dead Rising spill.

...mer kommer kanskje ettersom jeg kommer på det

God Jul! :)

Ingen kommentarer: