lørdag 15. desember 2007

Ex Phil ferdig! Juleferie!

Hurrraaaaa! Det gikk ikke så verst idag... dvs. jeg håper på en D... her om dagen var jeg fornøyd med en E, men kneika har gått litt høyere. Etter en natt hvor Ariestoteles og Sokrates ikke ville la meg være i fred, og ca. tre timers søvn, skrev jeg litt over seks sider håndskrevet materiale om hvordan vi kunne være sikker på at vi kunne sanse verdenen eller ikke. Etter å ha vært ferdig, gikk jeg omtrent som en zombie bort og leverte, så trøtt var jeg. Jeg orka nesten ikke prata engang. Det bar hjem og rett i seng, hvor jeg sov gode tre og en halv time. Deretter var det på tur for å diskutere neste års underholdningssendinger.

Nå er jeg beintrøtt...

og jeg ser at innleggene mine i det siste har vært kun oppsummeringer, og dermed har sunket skikkelig i kvalitet... jaja!
Jeg er sliten!

1 kommentar:

Marit sa...

Velkommen i oppsummeringsklubben ^^

Gleder meg til du kommer hjem ;)