søndag 27. juli 2008

En varm sommerdag i Trondheim

Nå sitter jeg ute på verandaen (Jeg har en veranda, jeg skal forklare videre nedover) og nyter siste bit av sola på denne siden av huset (også videre nedover) Det er rett og slett uforsvarlig å sitte inne nå, for det er så sinnsykt varmt!

Et par oppdateringer er kanskje greit å få på plass:

Nr. 1: Jeg har flytta! Jeg er offisielt ikke en del av Voll Studentbys faste inventar lenger, men har flytta inn i en leilighet-transformed enebolig, hvor jeg skal dele halvparten av huset med seks andre. SEKS andre. Jeg betaler (inntil videre ihvertfall) 3000 i måneden, inkludert strøm, kabel, internett, bar og jakuzi, men samtidig må jeg også bo på rom sammen med en gentlemann med navn Per.

Nr. 2: Jeg har kanskje sikra meg jobb. Det er litt kult, og hvis alt går bra, så blir jeg en tjenestemann for Siba, hvor jeg kommer til å sitte i kasse og/eller selge elektronikk og hvitevarer. Jeg tror aldri jeg har vært så hypp på en jobb før. Så jeg håper! Jeg håper!

Nr. 3: Jeg er på twitter! Legg meg til på www.twitter.com/gnomheim. Små raske oppdateringer der, forhåpentligvis!

Vel. Det var alt for denne gang. Ciao out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Betyr det at man kan ta seg en tur innom hvis man skulle komme til å forvirre seg opp til Trondheim en gang?

Daniel sa...

Of course!